Helpie FAQ

  • Account/Bestelling plaatsen

    Dien ik een account aan te maken om een bestelling te plaatsen?

    Neen, alle gegevens worden bij het bestelproces ingegeven.

    Hoe plaats ik een bestelling bij paaspakketjes.be?

    Heel gemakkelijk. U plaatst de bestelling door de nodige aantallen in te geven en legt deze in de virtuele winkelwagen. Als U daar klaar mee bent, volgt U heel eenvoudig de verdere instructies. Voer alsjeblieft al de gevraagde gegevens correct in, dit om fouten te voorkomen. Daarna kiest U welke betaalmethode voor U het makkelijkste is. U krijgt van ons een bevestigingsmail van zodra uw order succesvol is geplaatst.

    Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

    Indien U deze mail niet heeft ontvangen, kijkt u best even u spamfolder/ongewenste mail na. Mocht U deze dan toch niet terugvinden kan U ons steeds contacteren.

    Kan ik mijn bestelling via mail plaatsen?

    Om misverstanden te vermijden, nemen wij enkel bestellingen aan geplaatst via onze webshop. Mocht het niet lukken om zelf een bestelling te plaatsen via onze webshop, dan kunnen wij U hier steeds bij helpen. Wij plaatsen dan uw bestelling in de webshop, waarna u een bevestigingsmail ontvangt van de geplaatste bestelling.

    Ik kan mijn zakjes niet toevoegen aan mijn winkelwagen?

    Kijk even na of de gewenste sticker is aangeduid. Lukt het dan toch nog niet, dan kan U ons steeds contacteren voor verdere hulp.

  • Contacteer ons

    contact@tmuizeke.be

    02/310.62.37.

    Contactformulier: klik hier

  • Personalisatie

    Dien ik te betalen voor een personalisatiesticker?

    Neen, dit zit standaard in de prijs van de pakketjes.

    Hoe kies ik mijn sticker?

    Bij het plaatsen van uw bestelling kan U zeer eenvoudig kiezen voor onze standaard paassticker of een eigen logo. Indien U een eigen logo wenst te gebruiken, dan kan U dit uploaden tijdens het bestelproces. Volgende types bestanden worden hiervoor aangenomen : .ai, .pdf, .png en .jpg

    Krijgt U een foutmelding van de site? Verklein dan het logo en probeer het opnieuw. Lukt het dan toch nog niet, dan kan U ons steeds contacteren voor verdere hulp.

  • Betaling/facturatie/annulatie

    Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    U kan bij ons via ons beveiligd betalingsplatform (Mollie) betalen met volgende betalingsmogelijkheden : Bancontact, VISA en PayPal.

    Kan ik achteraf betalen?

    In samenspraak met ons is er een mogelijkheid om te betalen na levering van goederen. Gelieve ons hiervoor eerst aan te spreken via mail, chat of telefonisch contact.

    Kan ik mijn bestelling annuleren?


    Het is helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren 24u na het plaatsen van uw bestelling. Dit omdat de goederen meteen worden besteld bij de leverancier om er zeker van te zijn dat U krijgt wat U besteld heeft

    Ik heb een factuur nodig?

    Wij maken van elke bestelling een factuur op.

    Waar geef ik mijn facturatiegegevens in?

    U kan uw facturatiegegevens ingeven tijdens het bestelproces. Voer aub al de gegevens correct in, daar wij deze exact overnemen van de webshop.

    Wanneer ontvang ik mijn factuur?

    De factuur ontvangt U via mail na het ontvangen van de goederen. Indien U deze graag vooraf heeft kan U dit per mail aanvragen.


  • Levering/afhaling/levertermijn

    Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Bij het plaatsen van uw bestelling, kan U zelf een uiterste leverdatum doorgeven. Bij het uitstippelen van onze leverroutes houden wij met deze datum rekening. De leverdatum delen wij per mail mee aan de persoon die de bestelling plaatste op de website. U krijgt van ons op de dag van levering een track & trace waarmee U de levering kan volgen.

    Kan ik zelf een specifieke leverdag bepalen?

    Doordat wij verschillende leveringen samen plaatsen op 1 dag kunnen wij niet garanderen dat dit op deze specifieke dag geleverd kan worden. Indien u toch een specifieke leverdag wenst, is dit mogelijk mits betaling van transportkosten. U zal op voorhand worden ingelicht over deze bijkomende kost.

    Wat is de levertermijn?

    De minimum levertermijn bedraagt 2 weken. Dit doordat wij zelf bestellingen dienen te plaatsen bij onze groothandel(s). Indien U buiten deze levertermijn wenst te bestellen, vragen wij om contact met ons op te nemen.

    Kan ik zelf mijn bestelling afhalen?

    Dit kan zeker op een afgesproken moment.

    Afhaaladres: Emile Eylenboschstraat 33, 1703 Schepdaal