Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
U kan bij ons via ons beveiligd betalingsplatform (Mollie) betalen met volgende betalingsmogelijkheden : Bancontact, VISA en PayPal.
Kan ik achteraf betalen?
In samenspraak met ons is er een mogelijkheid om te betalen na levering van goederen. Gelieve ons hiervoor eerst aan te spreken via mail, chat of telefonisch contact.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren 24u na het plaatsen van uw bestelling. Dit omdat de goederen meteen worden besteld bij de leverancier om er zeker van te zijn dat U krijgt wat U besteld heeft
Ik heb een factuur nodig?
Wij maken van elke bestelling een factuur op.
Waar geef ik mijn facturatiegegevens in?
U kan uw facturatiegegevens ingeven tijdens het bestelproces. Voer aub al de gegevens correct in, daar wij deze exact overnemen van de webshop.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
De factuur ontvangt U via mail na het ontvangen van de goederen. Indien U deze graag vooraf heeft kan U dit per mail aanvragen.
Een reactie achterlaten